2.03.2011

New buy: Red Chanel style jacket


I just went shopping, and as I stepped inside the Zara, I saw it hanging there... Just perfect. The red, white and black make the perfect classic, edgy cobination. In my head I paired it with my leather leggings, jeans and to go classy on a black skirt. I slipped it on, and it fitted perfectly. I couldn't help it and had to buy it!
What do you think?!

Ik was net even aan het winkelen en toen ik de Zara instapte, zag ik het hangen. Gewoon perfect! Het rood, wit en zwart zijn de perfectie combinatie, klassiek en toch edgy. In m'n hoofd combineerde ik het al op m'n leren legging, jeans en wat meer classy op een zwart rokje. Ik trok het aan, en het paste perfect. Ik kon het echt niet laten, en moest het kopen!
Wat vinden jullie ervan?

xJx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...