7.26.2010

New buy's: flower dress



I got it!! A couple post before I posted a picture of Lo Bosworth in a great flower dress... I found out who it was by, guess what.. H&M! So I rushed to the shop, and I got it! In a couple weeks one of my friends is getting married, so I'm gonna wear it to her wedding. And I'm gonna use it in a photoshoot coming friday...

Ik heb het! Een aantal posts hiervoor heb ik een foto van Lo Bosworth geplaatst in een super leuk bloemen jurkje. Ik heb gevonden van welk merk het is, raad eens... H&M! Dus ik ben gelijk in de auto gesprongen en richting de winkel gereden, en ik heb hem! Over een aantal weken gaat er een vriendinnetje van mij trouwen, dus I ga deze jurk dragen op haar bruiloft. En ik ga hem gebruiken in een fotoshoot komende vrijdag...

Dress: H&M
Necklace 1: SATC for Dogeared
Necklace 2: Mimoneda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...