7.19.2010

Today's outfit: Studded




Yesterday we decided to take a walk in Amsterdam and I told myself I wasn't gonna buy anything.. Failed! I popped inside by Dr. Adams, there I saw these booties... in love! and in sale, so a musthave... that night we went out to dinner, so i decided to wear them right away.

Gistermiddag gingen we even door de stad wandelen en ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat ik niks ging kopen... mislukt! toch even naar binnen bij Dr.Adams, daar zag ik deze laarsjes.. verliefd! en nog in de uitverkoop ook... dus ik kon ze niet laten staan. Die avond gingen we uit eten, dus ik heb ze gelijk maar aangetrokken.

Shirt: My Brand
Vest: Unknown
Jeans shorts: H&M
Booties: Dr. Adams
Bracelets: Buddha to buddha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...