8.20.2010

Colorful wild






Sorry for the poor quality photo's. But my camera was on the wrong filter. Today the weather is finally a bit better, as it should be! sunny and around 22oC degrees. So I felt it was time to wear my new booties I got in Copenhagen during fashionweek. I fell in love with them right away, and I'm so glad I got them. So I searched my outfit around the boots.

Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, maar mijn camera stond op het verkeerde filter. Vandaag is het eindelijk weer een beetje beter weer, zoals het eigenlijk hoort te zijn! Zonnig en ongeveer 22oC graden! Dus ik dacht dat het nu wel tijd was om mijn nieuwe laarsjes aan te trekken die ik in Copenhagen heb gekocht toen ik daar was voor fashionweek. Ik was gelijk helemaal weg van ze, ben zo blij dat ik ze heb. Dus ik ben van de laarsjes uit gegaan en heb daar wat bij gezocht.

Scarf: Matthew Williamson for H&M
Top: H&M
Jeans: Met
Booties: Bianco (in Copenhagen)
Bracelets: TiSento, Barong Barong, Tiffany.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...