8.27.2010

Today's outfit: Army n leopard






And it's still raining, raining and raining. I really wanted to wear the skirt I got in Copenhagen, but this morning I looked out the window, way to cold for bare legs. So I paired them with a brown panty, my sneakers, a long sleeve and a scarf to match.

En het regent, regent en regent nog steeds. Ik wilde vanmorgen heel graag het rokje aan dat ik in Kopenhagen heb gekocht, maar toen ik naar buiten keek bedacht ik me dat het veel te koud was voor blote benen. Dus ik heb er een bruine panty onder gedaan, m'n sneakers, een lange mouw shirt en een bijpassende sjaal.

Shirt: WE
Scarf: H&M
Panty: H&M
Skirt: H&M
Sneakers: Lanvin
Bracelets: CC Skye, Barong Barong, Lolo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...