10.15.2010





I am in love with this bag!
It just got in at Intermix. I've been a Chloe fan for many years and a Chloe bag has been on top of my wishlist ever since I saw it. But unfortunatly my bank account still won't let me. I think a Chloe bag is timeless and classy. Last season there just wasn't one that was on my wishlist, but this one definitely is on top of it.
What a gorgeous bag!

Ik ben verliefd op deze tas!
Het is net binnen bij Intermix. Ik ben al jaren een grote Chloe fan en een Chloe tas staat al op mijn verlanglijstje vanaf het moment dat ik er voor het eerst een zag. Maar helaas laat mijn bankrekening het nog steeds niet toe. Ik vind een Chloe tas tijdloos en klassiek.
Afgelopen seizoen zat er niets tussen dat op mijn lijstje stond, maar deze staat zeker weten bovenaan!
Wat een mooie tas!

xJx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...