3.17.2011

Photoshoot: Orange



This are some of the orange things I've been shopping for over the last few weeks. (wich I was shopping for when one of you spotted me shopping in Amstelveen last week.)
They are for a photoshoot we did last sunday. The shoot was for the Batavus ladies. It's a dutch cycling team, they had to
have their promo photo's taken. My lovely cousin Romy Vrolijk took the pictures, you have seen some pictures of me on here
she made. And since they also had to wear some casual clothing, I got to do the styling for that. So cool! It was a whole new experience for me. I've only been styling outfits I got in stores so far, but now I had to style the girls with outfits out of their own closet. I was very nervous, but I heard they were very satisfied with my help. And I had a great day! A real nice experience.

Dit zijn een aantal van de oranje accessoires die ik de afgelopen weken aan het shoppen ben geweest. (Hiervoor was ik ook aan het shoppen toen een van jullie mij gespot heeft vorige week.)
Het is voor een fotoshoot die we afgelopen zondag hebben gedaan. De shoot was voor de Batavusladies. Een Nederlands dames wielerteam, ze moesten promo foto's hebben. Mijn lieve nichtje Romy Vrolijk heeft de foto's gemaakt, jullie hebben al wat foto's hier op mijn blog gezien die ze van mij heeft gemaakt. De meiden moesten ook met casual kleding op de foto, dus ik mocht daar de styling voor doen, zo gaaf! Het was helemaal nieuw voor mij, omdat ik gewend ben totale outfits te shoppen. Maar nu moest ik de meiden aankleden met de kleding die ze zelf hadden meegenomen en dat verder aankleden. Ik was super nerveus, maar ik heb gehoord dat ze erg tevreden waren met het resultaat. En ik heb een super dag gehad! Een hele leuke ervaring!

xJx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...