9.04.2010

Glittering studs







Yesterday our new brand Lolo love to love arrived at the shop. I've been in love with it from the moment I saw it. And to be honest, I'm not that crazy about the harem jeans and pants. Maybe it's because I just don't think they flatter me. But when Lolo came to show her winter 10/11 collection, I saw the harem jeans with studs. I think it's a great item. So we ordered them, and I ordered one size extra for myself. It arrived yesterday, I had to wear them today. And they are really comfy!

Gister is onze nieuwe merk Lolo love to love binnengekomen in de winkel. Ik ben er al gek van vanaf het moment dat ik het merk voor het eerst zag. En om heel eerlijk te zijn ben ik nooit zo'n fan geweest van de harem jeans en broeken. Misschien is het omdat ik gewoon niet vind dat het mijn figuur goed doet. Maar toen Lolo er was om haar winter 10/11 collectie te laten zien, zag ik de harem jeans met studs. Ik vind het een geweldig artiekel. Dus we hebben hem besteld, en ik heb er eentje extra besteld voor mezelf. Het is gister binnen gekomen, ik kon het niet laten hem vandaag gelijk aan te trekken. Hij zit echt heerlijk.

Jeans: Lolo love to love
Shirt: My brand
Jacket: Glamourous
Sneakers: Converse
Accesoires: Buddha to buddha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...