9.04.2010

Today's outfit: Independent in heels







When making this outfit I was inspired by one of my best friends, Gertjan. He's the reason why I made this shirt. When watching Grey's anatomy together last monday, there was a line during the show, GJ said: That's a great line for a t-shirt. So I made him a shirt with that line on it. I actually loved making the tee so much, that I decided to make one for myself. I made mine with the text: independent in heels.

Bij het maken van deze outfit was ik geinspireerd door een van mijn beste vrienden, Gertjan. Hij is de reden dat ik dit shirt heb gemaakt. Toen we afgelopen maandag samen Grey's anatomy zaten te kijken, was er een zin tijdens de show, GJ zei: Dat is er een voor op een tshirt. Dus heb ik een tshirt voor hem gemaakt met die zin erop. En eigenlijk vond ik het zo leuk om te doen, dat ik ook een shirt voor mezelf heb gekocht en de tekst: independent in heels erop heb gezet.

Tshirt: DIY
Legging: Evita
Flats: Zara (last year)
Jacket: Kiezel
Accesoires: MiMoneda, H&M, Baron Barong, CC Skye, Lolo & SATC by Dogeared

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...